Druhý díl knihy o historii MOTOTECHNY, našeho někdejšího monopolního prodejce automobilů, přináší kompletně nový obrazový obsah. Opět se přesvědčíte, že propagace MOTOTECHNY i zahraničních výrobců vozů, tištěná v češtině pro náš trh do roku 1990, byla pestrá a
velmi kreativní. Kniha zachycuje další zajímavé plakáty a prospekty této éry, doplněné o technické údaje, prodejní ceny a historii konkrétních vozidel. Součástí knihy, která má 32 kapitol, je i dosud nezpracované téma prodeje osobních automobilů u našich tehdejších
sousedů v NDR, Polsku a Maďarsku. Speciálním bonusem pak jsou informace o tom, čím tehdy jezdili naši známí zpěváci, herci či sportovci. Svým rozsahem a zpracováním má publikace za cíl oslovit touto formou všechny příznivce automobilů, které se ještě nedávno běžně
pohybovaly po našich silnicích a byly součástí našich životů.